Wednesday, June 17, 2009

photodesign, graphic design, artwork

aku baru saje belajar cara nak membuat sesuatu graphic d'dlam sebuah gambar,bgi aku bende agak memeningkan kepala otak jgak la, sbb nak memikirkan ape yang patut kite designkan pada gambar tersebut. lgy satu..membuat design ni bnyak mengunakan brushes, icon, shadow, wallpaper dan sewaktu dgn nyer la, itu dri pandangan aku la..tp minat punyer pasal..aku xde hal la..kite cube dan terus mencube..ahhaha..dan pertama kali aku lihat artwork yang terbaik adalah dari artwork johnbean, dan dri situ lah mula nyer aku mnat nak buat graphic design ni. tp agak merangkak-rangkak la jgak..sbb payah..hehehehe..

ini sebahagian dri keje design aku, agak serabut ckit la..(bru blajar kan)..hehehehe.klau korang nak komen artwork aku ni sila la..aku terime dgn seadanya..sbb aku nak blajar..

No comments:

Post a Comment