Tuesday, June 16, 2009

aizizashraf - singgah sebentar


Muhammad Asyraf Bin Ali. Panggil jew Acap atau sewaktu dgnnya. aizizashraf atau artcap adalah nickname yang sering aku pakai bile membuat sesuatu artwork or bende. Umurku sudah mencecah 18 tahun.Aku d'lahirkan d'hospital besar,pulau pinang. Skang ni aku duduk bersama keluargaku d'taman koperasipolis fasa 2, kuala lumpur. Zaman persekolahku, aku rasa xperlu kot aku ceritakan..sbb aku ni kadang2 jenis org yg malas nak menaip. aku masih baru dalam bidang fotografi ni.pada awalnya aku xmnat lngsung pasal bende2 gadget ni, ntah mcm mner bole mlekat dlamaty aku ni. dan aku percaya yg aku rse aku bole bwak mnat aku ni untuk sampai ke tahap maksima.insyaallah. aku juga mempunyai idola dalam area fotografi ini seperti dustin diaz's dan larajade,dan banyak lgi..cume dua photographer tu yg paling aku mnat stakat ini.


photographer2 yg lain
http://www.flickr.com/photos/orero

Aku bole d'katakan seorang yg pemalu ngan orang yang aku xknal. yg dah knal tu aku xmalu la..aduyaiii...aku yg berpewatakan ala2 bodo ckit (xbodo ok)..kadang2 panas baran,,kadang2 kedekut..kuat lupa sesuatu benda..dan aku seorang yg kuat tido..hahahahaha

penggunaan gadget harianku semuanya biase sahaja, aku guna camare SLR olympus E520, gadget pertama yg mahal aku beli stakat ini..hehehe..dan dia lah mata kedua aku..bukan itu saja, aku d'lengkapi dgan zuiko digital 14-42mm f3.5-5.6 dan zuiko digital 14-54mm f2.8-3.5. tripod. pengunnaan softwere sepertiadobe photoshop cs3, adobe photoshop lightroom 1.1, adobe illustrator dan coral draw,

pengumuman kepada kawan-kawan ku yang terdekat, tolonglah jgan gangu aku pada setiapari rabu, jam 10.00 mlm - 11.00 mlm, aku nak tgok drama la..3 janda tu..(hahahaha).dan ini juga penting..sebelum jam pukul 1.00ptg..tolong lah jgan call aku atau dtg umah aku..aku nak tido la..selepas jam 1.00 ptg bole..(tu pon klau aku dah bngun).

P/S : Tidak kira apew status korang,leh jew kawan ngan aku. selagi kita hidup d'dunia ini..please jangan kedekut ilmu dan beri la pendapat antara satu sama lain.xguna nyer kita bergaduh..xleh bawak mati pon..hahahahaha...

bak kata bapak aku..dan sampai skrang aku xlupa kata'kata yang dia bg ni kat aku" hiduplah untuk memberi sebanyak-banyaknya, bukan untuk menerima sebanyak-banyaknya "
dan jangan lupa saksikan drama " 3 JANDA "
d'astro prima setiap ary rabu - jam 10.00 mlm.
drama kegemaran tu..hahahahaha

mggkin itu saje kot kisah dan pesanan dri seorang anak malaysia ini.
yang bernama Muhammad Asyraf Bin Ali atau dkenali sbgai acap.

for more information

myspace.com -
www.myspace.com/happy_enjoy
yahoo messenger - acap_redevils
blogger.com - aizizashraf-artcap.blogspot.com
forum.fotografikr.com - aizizashraf

*mintak maaf la kalau ayat bersepah-sepah..ahhaha

No comments:

Post a Comment